czwartek, 8 sierpnia 2013

Kiermasz książek w Biedronce!

Witajcie! Jestem świeżo po zakupach w Biedronce i nie mogłam się powstrzymać  żeby Wam nie powiedzieć o wyjątkowo korzystnej okazji w sieciach sklepów Biedronka. Otóż dla każdego mola książkowego Biedronka postanowiła zrobić miłą niespodziankę i do nabycia są różne książki za jedyne 7.99 zł!! Jedyną wadą dla niektórych może być fakt, że wydania są kieszonkowe. Promocja trwa od 08.08.13, czyli od dzisiaj. Oczywiście ja nie przeszłam obok takiej promocji obojętnie i kupiłam sobie trzy książki. 
Oto one:
1. Alloma Gilbert 'Ocal mnie od złego'
W skrócie: Alloma Gilbert, czyli kobieta, która napisała ta książkę była jedną z ofiar fanatyczki religijnej, która zadawała adoptowanym dzieciom niesamowite cierpienie. 
Jestem ciekawa tej historii  myślę,  że podczas czytania nie obejdzie się bez łez.











2. J.R.R Tolkien 'Opowieści z Niebezpiecznego Królestwa'
Z tyłu okładki nie wiele jest opisu, który zdradzałby mi fabułę, ale napisano, że książka kierowana jest do najmłodszych czytelników Tolkiena. Jednak to mnie nie zniechęca, pomimo tego, że od mojego dzieciństwa minęło sporo czasu, lubię czytać coś dla tych młodszych odbiorców. Chociaż 'Władcy Pierścieni' wciąż przede mną, to na dobry początek z twórczością Tolkiena myślę, że ta książka będzie najlepsza .









3. Carlos Ruiz Zafón 'Gra anioła' 
W skrócie: opowieść o młodym pisarzu, który otrzymuje propozycje napisania książki jakie jeszcze nie było w zamian za fortunę.
Znam już nieco twórczość tego autora, ale po 'Księciu mgły' pragnę jeszcze! Nie mogłam się oprzeć tej książce!. 












Moi drodzy czytelnicy, szukałam, ale nie znalazłam. Chodzi mi tu o pełen spis książek z tej oferty. Mogę tylko powiedzieć, że widziałam kilka innych książek Zafóna, a także książki Kinga, jak dobrze pamiętam 'Misery' i 'Cmęntaż Zwierząt'. Była tam też książka Schmitta. Najlepiej by było gdybyście sami pojechali do Biedronki i znaleźli książki dla siebie, bo taką ofertę aż grzech przegapić. 
Jeszcze jedna informacja, te książki nie znajdą się niestety w sierpniowym stosiku, bo mam teraz dość dużo książek do przeczytania, ale we wrześniu te trzy pozycje się tam znajdą. A teraz pytanko do Was, czy z tych trzech pozycji jakąś polecicie?
To tyle! 
Pozdrawiam.
Alice ;* 

42 komentarze:

  1. "Gry anioła" nie czytałam, ale że to Zafon to na pewno jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ukochany Yann Tiersen w muzyczce na górze -suuuper. :)

      Usuń
    2. Nie ma to jak nazwisko autora gwarantujące dobrą lekture :) Kocham tą melodie :)

      Usuń
  2. Przeczytałam trzy książki Zafóna i jestem zafascynowana, polecam najpierw przeczytać "Cień wiatru" i "Więźnia nieba". Moim zdaniem "Gra anioła" powinna być jako trzecia w kolejności, bo tak układają się zdarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byc moze popełniłam błąd, ale czytałam, że te trzy książki można czyta w dowolnej kolejności :) Byc moze wiele nie strace.

      Usuń
    2. Tak naprawdę to wszystkie trzy historie się uzupełniają wzajemnie, miłego czytania :) (ja kupiłam od razu wszystkie trzy Zafona w biedronce)

      Usuń
  3. Jak wrócę do domu to koniecznie muszę się wybrać na zakupy do Biedronki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiło mnie "Ocal mnie od złego" może też się skuszę na zakupy w Biedronce :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Okazje są po to, żeby z nich korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze - a ja dzisiaj ominęłam Biedronkę :( ciekawe tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe łowy:D Sama nie lubię wydań kieszonkowych, ale dobrze, że znalazłaś coś dla siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz coś z mojego brata, poniewaz on tez za takimi wydaniami nie przepada :)

      Usuń
  8. 'Opowieści z Niebezpiecznego Królestwa' i 'Grę anioła' mam już na swojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to świetnie ! Jak przeczytasz koniecznie napisz jak wrażenia po lekturze :)

      Usuń
  9. W takim razie muszę się szybciutko udać do Biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale u mnie promocja trwa już od wczoraj? :O
    Kupiłam sobie całą trylogię Gildii Magów, Dziedzictwo mroku i Dziewczyna i chłopak wszystko na opak.
    Trzeba jednak zauważyć, że w mieście mam 4 biedronki i w każdej były dzisiaj i wczoraj inne książki .. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś szczęściarą, w najbliższym mieście, gdzie znajduje się u mnie biedronka nie było już za dużego wyboru.

      Usuń
  11. "Gra anioła" jest genialna - Zafon to mój ulubiony pisarz :) Jeszcze goręcej polecam "Cień wiatru", powinno się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się wybrać jak najszybciej do mojej Biedronki i upolować coś ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że kieszonkowe, ale jakieś 3 tygodnie temu też był kiermasz w biedronce, z normalnymi(nie żeby kieszonkowe były nienormalne...xd) książkami po 10 zł i upolowałam "Cyrk nocy". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz mnie zadziwiłaś, nie wiedziałam, że wtedy w ofercie był 'Cyrk nocy'. Widocznie u mnie w Biedronce już niestety wykupili.

      Usuń
    2. To u mnie było sporo na szczęście, nawet w ostatnie dni promocji jeszcze widziałam. :)

      Usuń
  14. O matko, za chwile lece do biedry! :D Szczerze dzięki Ci za ten post! Zaraz dorwę Tolkiena i Grę Anioła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuj, pisałam go w nadziei, że ktoś dzięki niemu zakupi jakąś książke :)

      Usuń
    2. NIE BYŁO JUŻ TOLKIENA :C

      Usuń
    3. Jaka szkoda!! Myślałam, że razem przeczytamy i będziemy mogły wymienić się opiniami ;/

      Usuń
  15. Ja również wczoraj jak zobaczyłam pełen koszyk książek, wpadłam jak szalona. Kupiłam jedną książkę. Zamierzam jeszcze dzisiaj zajrzeć i coś ciekawego wynależć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdobycze. Przyjemnej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O ranyyyy, pędzę do Biedronki po Tolkiena!:D Również mam przed sobą Władcę Pierścieni, ale Hobbitem jestem oczarowana. Jeśli akurat natrafię na Kinga, to Cmętarz Zwieżąt chętnie kupię-czytałam, ale fajnie jest mieć własny egzemplarz, chociażby kieszonkowy.
    U mnie w Żabce też ostatnio sprzedają takie kieszonkowce, za 10 złotych kupiłam Stukostrachy Kinga ;)
    Bardzo przyjemny blog! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam blisko Żabke, ale jakoś nie wyłapałam tej okazji. Co do 'Stukostrachów' to mój brat czytał, no i nie za bardzo mu sie podobało. Mam w planach przeczytac tą trudną książke Kinga i wyrazic własną opinie.

      Usuń
  18. ''Grę anioła'' zaczynam czytać po '' Szmaragdowej tablicy''

    OdpowiedzUsuń
  19. "Ocal mnie od złego" kupiłam już jakiś czas temu, ale wczoraj będąc w Biedronkę, namówiłam mamę na zakup "Nikt nie chciał słuchać".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Mam pytanko, jak twoje wrażenia po lekturze tej książki?

      Usuń
  20. Aaaaaaaaaaaaaa a ja akurat jestem poza granicami Polski. Co za pech! Gratuluję zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  21. super że zafon jest w biedro

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele razy przeglądałam biedronkowe książki, ale jakoś nigdy nic mi nie wpadło w oko.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. a cień wiatru jest??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, w mojej Biedronce nie bylo, ale zobacz u siebie :)

      Usuń
  24. Od dawna chcę przeczytać Grę Anioła, ale w bibliotece jest wiecznie wypożyczona, więc to mógł być dobry sposób na nabycie tej książki... szkoda, że się spóźniłem :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam w biedronce ale nic nie zaciekawiło mnie na tyle aby cokolwiek kupić :)
    Ale nie najgorsze książki widziałam ostatnio w Lidlu, jak masz gdzieś w okolicy to koniecznie zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj w Kruczym Gnieździe!

The moon is my sun,
the night is my day.
Blood is my life,
and you are my prey.