sobota, 31 sierpnia 2013

Najpierw książka, potem film: podsumowanie sierpnia

Wakacje już niestety za nami. Dla mnie ten czas mógłby trwać wieczność. Nadszedł czas na podsumowanie Waszych zmagań w sierpniu. 
Oto lista uczestników, którzy nadesłali mi linki do recek. Ci którzy tego nie zrobili, nie zostali tu wymienieni. Pełną liste uczestników znajdziecie TU, także pod tym linkiem możecie zgłosić chęć wzięcia udziału w wyzwaniu. 
Oto uczestnicy i ich recenzje:


1. Pilichcia (Czytelnia Kasi) ( dwie recenzje)
- Agatha Christie "Tajemnica rezydencji Chimneys"
- Agatha Christie "Morderstwo Rogera Ackroyda"

2. Alicja Pro ( dwie recenzje) 
- Cassandra Clare 'Miasto kości'
- Rick Riordan 'Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Morze Potworów'

3Katie- Niepoprawna romantyczka (jedna recenzja)
- Andrews "Kwiaty na poddaszu"

4. Mariola S (jedna recenzja)
- EGIPCJANIN SINUHE, Mika Waltari

5. Zuzia (jedna recenzja
- "Miasto Kości" Cassandra Clare

6. Potravel (jedna recenzja) 
- Noce w Rodanthe – Nicholas Sparks

7. Napięknej (jedna recenzja) 
PTASIEK – William Wharton książka
PTASIEK – Alan Parker film

Dziękuję Wszystkim za nadesłanie linków :) Już za chwile pojawi się post gdzie będziecie mogli wysyłać mi linki do września. 
Powodzenia :) 

6 komentarzy:

  1. Widzę, że wszystkim świetnie poszło. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. zaraz idę poczytać recenzje ;)))
    mi niestety nie wyszło,

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zwykle staram się najpierw czytać, potem oglądać - a wyniki tego można znaleźć u mnie w "Czwartkowych parach" :)

    ps. dodaję bloga do listy obserwowanych na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, jeszcze mnie tutaj brakuje - linki wkleiłam wczoraj późnym wieczorem..:)
    Marta/naPIĘKNEJ

    OdpowiedzUsuń

Witaj w Kruczym Gnieździe!

The moon is my sun,
the night is my day.
Blood is my life,
and you are my prey.