poniedziałek, 26 sierpnia 2013

'Dziewczyna w stalowym gorsecie' trailer

Witam! Przychodzę dzisiaj do Was z trailerem książki 'Dziewczyna w stalowym gorsecie'. Jestem nią zainteresowana już od pierwszej zapowiedzi. 
Oto krótki opis:
Skrzyżowanie epoki wiktoriańskiej z X-Menami
Szesnastoletnia Finley Jayne nie ma nikogo i niczego za wyjątkiem pewnej rzeczy, która znajduje się w jej wnętrzu.
Ciemna strona bohaterki sprawia, że jest ona zdolna zabić. W dodatku bardzo mocnym ciosem. Tylko jeden człowiek widzi magiczną aurę otaczającą dziewczynę.
Powieść osadzona w XIX wiecznej Anglii, która przenosi czytelnika w świat pełen przygód.



Aby obejrzeć trailer wystarczy KLIK!

24 komentarze:

  1. witaj w klubie, też chcę przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też należę do tego klubu! A opis bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj X - Meny to stanowczo nie dla mnie. Ale recenzję chętnie przeczytam.

    Ps. Okładka urzekająca - mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - okładka fajna :) Ja chyba trochę ostatnio przesadziłam z młodzieżówkami... czytam i czytam, jakby niczego innego nie było :)

      Usuń
    2. Okładka także mi się podoba. Młodzieżówki na prawdę potrafią wciągnąć, wcale się tobie nie dziwie :)

      Usuń
  4. Raczej nie moje klimaty,zbyt "oryginalnie" jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje gusta, za to ja uwielbiam czytać książki o oryginalnych fabułach :)

      Usuń
  5. Od pewnego czasu chcę przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam wiktoriańskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba nawet coś dla mnie. Piękna okładka.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, na pewno tu jeszcze zajrzę!
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o niej wiele dobrego i mam zamiar przeczytać ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm no nie wiem nie wiem czy by mi przypadlo do gustu ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwiastun średnio mi się podoba, ale i tak bardzo chcę przeczytać tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Okładka prześliczna :* Już kiedyś widziałam ją w księgarni i od razu zwróciła moją uwagę ;) Muszę o niej pamiętać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zwróciłam na tę książkę swoją uwagę, nie tylko na intrygujący opis i okładkę, ale przede wszystkim tytuł. ;)

    Pozdrawiam serdecznie!
    D. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wrażenie, że jak wszyscy blogerzy rzucą się na tą książkę, to cały nakład się wyczerpie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. epoka wiktoriańska jak najbardziej na tak. X-menów jednak omijam szerokim łukiem. czuje się rozdarta...

    OdpowiedzUsuń
  16. Epoka wiktoriańska! Wow! Muszę zobaczyć ten film!

    OdpowiedzUsuń

Witaj w Kruczym Gnieździe!

The moon is my sun,
the night is my day.
Blood is my life,
and you are my prey.