piątek, 25 kwietnia 2014

Potrzebuje pomocy- Jak mam napisać opowiadanie?

Witam!
Wiem, że mnie długo nie było, ale na wstępie przeprosze, nie będę się tłumaczy, bo powody na pewno znacie i obiecuje recenzje 'Kwiatów na poddaszu'. 
Ale nie o tym chcialam dzisiaj napisać.
Chciałabym zaczerpnąć od kogoś z Was rady, ponieważ zaczełam pisać opowiadanie, które przerodzi się w książkę (mam taką nadzieje). Mam już prolog i chciałabym zeby ktoś mi to ocenił i być może podpowiedział. Opina nawet kogoś kto nie zna się na tym do końca będzie dla mnie ważna. Więc podajcie mi swoje maile, to z chęcią Wam wyśle Prolog i zadam kilka pytań.
To dla mnie bardzo ważne, bo nigdy nie pisałam i jestem w tym jeszcze zielona.
A jeżeli chodzi o bloga to chyba od nowa zacznę blogować, ale tak już na sto procent. Jeżeli znów mi coś się nie pogorszy... Ale jestem dobrej myśli. 
A Wam moim drodzy czytelnicy dziękuje, że wpadacie tu od czasu do czasu i życze udanego weekendu.!
Z BooksLovers
-Alice.

21 komentarzy:

  1. Ja bym chętnie przeczytała i oceniła ;)
    misiaa-misiaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się ciesze! Bardzo ci dziękuje, jutro przepisze na laptopa i ci wyśle. Nie bój się krytykować :)

      Usuń
  2. Chętnie przeczytałabym ten prolog. ;)
    nightmare26@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby co, podrzuć i do mnie. Tylko nie spodziewaj się niestety odpowiedzi przed weekendem majowym.
    mgos.gwara@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym też? ;3 (nie wiem czy bardzo pomogę, ale swoją opinię mogę ci przekazać)
    doobranocka@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również :)
    jusssi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja!
    dianaa4@wp.pl

    Wróć do nas, pusto bez Ciebie tutaj! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym mogła:)
    recenzjekiti@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie nie uważam się za jakiegoś zawodowego pisarza, ale również pracuję nawet nad 3 powieściami, które mam nadzieję wydać i chętnie Ci pomogę. Obiecuję być wymagająca :D
    lawendacorine@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam Was wszystkich, ale juz, nie moglam dzisiaj, wiec jutro Wam podeśle, ale już Wam dziękuje za cheć! Jestescie genialni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O! Można się jeszcze załapywać? ;)
    pudelko-czekoladek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście! Wow, nie wiedziałam, że będzie tyle chętnych osób, zaskakujecie mnie- dziękuje!!

      Usuń
  11. Jeśli nie boisz się mojej szczerej opinii to możesz wysłać - tosia.antonina@o2.pl :)

    PS - jak zdobędziesz światową sławę to mnie wymień jako jedną z pierwszych recenzentów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah xd Wątpie, żeby to szybko nastąpiło, bo mam na razie zarys całej historii, a wiadomo, że to nie wystarczy i trzeba mieć talent :) Dlatego ważne są dla mnie Wasze opinie, ale jak już coś to oczywiście wspomne :)

      Usuń
  12. Ja również bym pyknęła na Twoje opowiadanie, jeśli oczywiście chcesz ;)
    Mój e-mail : olabaranska@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo ja chętnie przeczytam :)
    anrublog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie wiem w co ręce włożyć, poczekam na Twoją książkę ;) Cieszę się, że do nas wracasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie przeczytam! I trzymam kciuki aby Ci się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa, jak ludzie radzą sobie z pisaniem powieści. Chętnie przeczytam.
    agnieszka900.00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również bardzo chętnie :)
    blask_ksiazek@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Witaj w Kruczym Gnieździe!

The moon is my sun,
the night is my day.
Blood is my life,
and you are my prey.