wtorek, 16 września 2014

English Matters. Fashion - wydanie specialne.

Dzisiaj nieco o modzie, o której na moim blogu nigdy nie pisałam. Nie jestem żadną miłośniczką mody, nie ubieram się w najnowsze trendy, ponieważ wolę swój własny, niezależny styl. Jednak wbrew pozorom chętnie czytam magazyny o modzie, bo zawsze dowiem się czegoś ciekawego czego być może nie wykorzystam, ale będę bogatsza o wiedzę. 
Czy jesteście ciekawi czego dowiedziałam się za pośrednictwem najnowszego wydania specjalnego czasopisma English Matters? 
Chyba nikomu nie trzeba mówić, ani tłumaczyć z czego przede wszystkim słynie Mediolan. Miasto, które określane jest jako jeden z czterech najważniejszych stolic modowej potęgi. W artykule pt.' Milan" the Navel of Fashion' dowiecie się więcej o tym pięknym włoskim mieście. 

Przyjemnie czytało mi się artykuł, który nosił tytuł: British Fashion: Iconic Figures. Uważam, że tytuł mówi sam za siebie. Mowa w nim o Brytyjczykach, którzy mieli znaczny wpływ na ukształtowanie się dzisiejszej mody. Jak dla mnie najbardziej interesującą postacią był Alexander McQueen o którym warto poczytać w tym artykule. 

'Victorian Fashion Victims' - cofniemy się do XIX-wiecznej Anglii i dowiemy się jak nosiły się ówczesne kobiety, które miały bardzo odmienne style życia, bo niektóre były bogatsze, a  niektóre biedniejsze co miało dość duży wpływ na rzeczy, które na siebie zakładały. 

Bardzo współczesnym tematem, który teraz jest na czasie porusza artykuł o nazwie 'Top Fashion Blogs'. Jak sam tytuł mówi, jest w nim mowa o blogach modowych, na które ja osobiście rzadko wchodzę. Musi mi się dana blogerka bardzo spodobać, abym odwiedzała jej blog regularnie.  Natomiast chętnie odwiedzę blogi, o których była mowa w tym artykule. 


'Fashion Mistress' jest o naszej dumie narodowej w świecie modelingu, czyli o Anji Rubik, którą wszyscy znają, a chociażby kojarzą za pośrednictwem takich programów jak .Top Model' czy też 'Projekt Runway'. Krótki, ale ciekawy artykuł o tej właśnie postaci.
'Cricle of Fashion' to spis imprez, czy też świat modowych w danym miesiącu. Dla osób, dla których moda to hobby, będzie to świetna informacja. 

 'Clothing Sweatshops: Can We Finally Sew it Up' - artykuł pokazujący, że moda to nie tylko piękne ciuchy, modelki, okładki, ale także coś o czym nie mówi się głośno. Poznacie jak żyją niewolnicy mody, czyli Ci, którzy nie są pokazywani w blasku fleszy. Poznacie ich warunki pracy, oraz sam fakt znęcania się nad nimi fizycznie i psychicznie.
Coś dla fanów Justina Timberlaka. Niektórym z pewnością osłodzi on czas spędzony że specjalnym wydaniem. Pod lupę wzięto jego piosenkę pt.Suit & Tie.
Osobiście nie jestem jego fanką, ale dla niektórych obecność jego osoby w tym magazynie może być bardzo ekscytująca. 

No i ostatnim już artykułem jaki mamy przyjemność przeczytać jest 'Wacky,Tacky or Hot?- Fashion Redefined' . Czytało mi się go chyba najprzyjemniej, ponieważ sam temat leżał w kręgu moich zainteresowań. Mowa w nim była o dziwnych strojach, a także pomysłach jakimi może pochwalić się moda. W końcu można się nią również bawić, bo po to moim zdaniem ona jest :) 

Tak jak zawsze magazyn mnie nie rozczarował i po jego przeczytaniu jestem zadowolona, pełna nowej wiedzy i angielskich słówek. Serdecznie polecam szczególnie osobom, które kochają modę i chcą się o niej nieco więcej dowiedzieć, a także tym co być może jej nie znają i troszkę się jej boją. Myślę, że wydanie specjalne English Matters będzie dla Was idealnym przewodnikiem w poznawaniu podstaw modowej filozofii. 
Zachęcam i polecam!

CENA: 11.50 zł 

Za możliwość zapoznania się z wydaniem specjalnym serdecznie dziękuję Wydawnictwu Colorful Media.
Fakt ten nie miał wpływu na moją recenzję. 

14 komentarzy:

  1. Właśnie kupiłam sobie to wydanie, o\bo wydaje mi się bardzo interesujące i czekam aż do mnie dotrze :).
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę się niebawem zabierać za to wydanie. Zapowiada się całkiem interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to najlepsze wydanie jakie czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na nowe rosyjskie czasopismo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam w empiku, ale ominęłam, ponieważ nie interesuję się za bardzo modą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorsety, i buzia się cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytuje tego typu magazynów, ale wiem, komu ewentualnie mogę go polecić i tak też zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  8. również nie ubieram się modnie, ale za to lubię czytać o niej wpisy i magazyny. moim ulubieńcem jest Harper's Bazaar, który ma też znakomity dział kulturalny - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie przeczytałabym to wydanie o modzie! Moda i angielski to super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jednak za modą nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo czuję ze z tym wydaniem mogłabym sie bardzo bardzo zaprzyjaźnić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle poleceń, a ja jeszcze nie miałam okazjji przeczytać ani jednego numeru... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Magazyn czeka na swoją kolej na mojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten numer pozytywnie mnie zaskoczył, odnalazłam w nim kilka naprawdę interesujących artykułów :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj w Kruczym Gnieździe!

The moon is my sun,
the night is my day.
Blood is my life,
and you are my prey.