środa, 1 października 2014

Podsumowanie września (09.14)

Witajcie!
Czas szybko leci i już mamy październik. Bardzo szybko zleciał mi wrzesień, a to dlatego, że musiałam zmienić szkołę, a gdy są zmiany w naszym życiu to jakoś tak czas przyśpiesza.
Wychodzi na to, że w tym miesiącu przeczytałam jedynie dwie książki. Czuję, że się staczam. Już nie pamiętam kiedy miałam dobry wynik, z którego byłabym zadowolona. Na szczególną uwagę w tym miesiącu zasługuje książka pt.'Bliżej Dalej'. Zachęcam do przeczytania recenzji.
 We wrześniu umieściłam mój stosikktórego jeszcze w całości nie przeczytałam. Również wystartował mój najnowszy cykl blogowy czyli 'Co w kinie piszczy' w nim będę Wam nieco bardziej przybliżać na co warto wybrać się do kina.
 Również zmieniłam nick. Nie jestem już Alice booklovers, ale Czarny Kruk i pod tym właśnie nickiem będę odwiedzać teraz Wasze blogi.

PLANY NA PAŹDZIERNIK
No niestety, ale części planów jakie miałam na wrzesień nie udało mi się zrealizować. Miałam zabawić się w 30 days song challange, ale okazało się, że to zadanie mnie przerosło, bo nie potrafiłam wybrać piosenek, które mogłabym wyróżnić. Jest ich zbyt dużo, ale tak sobie myślę, że kiedyś spróbuje i się z nim zmierzę. 
  Jeżeli chodzi o takie konkretniejsze plany na nadchodzący miesiąc to chciałabym umieścić recenzje filmu pt. "Dallas Buyers Club", który wywarł na mnie dość duże wrażenie. Chciałabym w końcu przeczytać chociaż 5 książek, bo ostatnio u mnie z tym nie za dobrze. Dodatkowo chciałabym zasmakować anime i obejrzeć "Death Note" o którym przeczytałam niedawno na jednym z blogów. Być może pojawi się też stosik, jeżeli rozprawie się z poprzednim. W nadchodzący piątek możecie spodziewać się dawki nowych premier kinowych o wiele bardziej moim zdaniem ciekawszych niż te, które przedstawiłam Wam ostatnio. No i jeszcze w środę jadę na "Miasto 44" i zapewne poznacie moja opinię na temat tego filmu. 
 Bardzo lubię październik, ponieważ nie dość, że jesień w pełni to jeszcze HALLOWEEN! Oczywiście pojawi sie tematyczna notka w związku z tym świętem, ponieważ je uwielbiam, a dodatkowo zdradzę Wam już teraz, że mam plany na ten wieczór z moim młodszym braciszkiem. 
  Dość obszerne te moje plany, ale mam nadzieję, że zrealizuje je w pełni. 
Pozdrawiam!


CZARNY KRUK

23 komentarze:

  1. Hahaha.. Coś mi się machło. Przepraszam, ale jestem ostatnio nieco nierozgarnięta. Już się poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej dwie książki, nią żadną :) Życzę Ci w październiku więcej przeczytanych książek :)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłaś dobrych słów, które nieco mnie pocieszyły :)

      Usuń
  3. Plany na sierpień? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. Death note polecam! Obejrzałam dwa razy - i choć jakąś wielką fanką anime nie jestem to jest to seria znakomita...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się jeszcze bardziej zachęcona. Istnieje duża szansa, że w piątek wieczorem obejrzę pierwszy odcinek :)

      Usuń
  5. Spoko, spoko. Każdemu może się zdarzyć. Tylko z początku tak czytam i czytam i coś mi w nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byś każdy plan zrealizowała w pełni!
    Halloween uwielbiam, pamiętam gdy jeszcze mieszkałam w USA, jak chodziłam po domach, wspaniała atmosfera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci zazdroszczę, bo chciałabym mieszkać w Stanach, albo chociaż jechać tam na Halloween. Miałam namiastkę tego święta rok temu, gdy wraz z koleżanką i kilkoma mniejszymi dziećmi chodziliśmy u nas w Polsce po domach. Myślę, ze na to zawsze jest miejsce i czas nie zależnie od kraju. Zresztą chciałam też sprawdzić jak w ogóle ludzie będą reagować na nasze przebrania, na to, że jednak dzieci chcą obchodzić to święto. Takie małe badania. W tym roku niestety nie chodzę, ale mam nadzieje, ze jakaś grupka potworków do mnie zawita.

      Usuń
  7. Muszę sobie zakodować, że od teraz jesteś Czarnym Krukiem, oryginalnie:D Podoba mi się zresztą Twój awatar. Liczę też na jakieś zdjęcia z Halloween:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że spodobała się zmiana nicka. Być może zrobię kiedyś specjalny post dlaczego to zrobiłam, jeżeli oczywiście kogokolwiek to interesuję. Jeżeli chodzi o avatar to jest to moja ulubiona postać z jednej z ulubionych kreskówek. Prywatnych zdjęć niestety nie wstawię, bo chyba "nie dorosłam" do ujawnienie się wszystkim kim tak naprawdę jestem i jak wyglądam. Może jak skończę liceum, czyli za jakieś trzy lata to pokażę moją prawdziwą twarz :)

      Usuń
  8. Nie martw się, nie liczy się ilość. Najważniejsze jest to, że w ogóle się czyta :)
    Ja nie lubię października, bo w październiku wracam na studia, których, mówiąc szczerze, mam serdecznie dość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje! A takie upadki to bardzo motywują.
      Bardzo Ci współczuje. To wszystko przede mną, ale chyba jestem po części w stanie sobie wyobrazić jaki to musi być ból..

      Usuń
  9. Powodzenia w realizacji wszystkich Twoich planów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie plany!

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja życzę powodzenia w realizacji planów październikowych

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w realizacji wszystkich swoich planów :) Obyś z października była bardziej zadowolona niż z września :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa planów na Halloween. :) Ja też staczam się z ilością przeczytanych książek przez szkołę.

    OdpowiedzUsuń
  14. No, ja też dużo nie przeczytałem. Ważne jednak, że coś udało mi się skończyć. I tak na marginesie, o wiele bardziej podoba mi się Czarny Kuk ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlatego ja nic nie planuję, bo potem nie udaje mi się nic zrealizować :D Udanego seansu w kinie!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja żadnej nie przeczytałam od bardzo dawna :c

    OdpowiedzUsuń

Witaj w Kruczym Gnieździe!

The moon is my sun,
the night is my day.
Blood is my life,
and you are my prey.