sobota, 2 marca 2013

Dr. Doreen Virtue 'Dar od aniołów'

TYTUŁ: Dar od aniołów. Karty misji życiowej. 

AUTOR: Dr. Doreen Virtue
WYDAWNICTWO: Studio Astropsychologii
GATUNEK: ezoteryka
WYDANIE: 2012
ILOŚĆ STRON: 129+43 karty
CENA: 69,60 (kup, promocja jedynie 48,70 zł)
MOJA OCENA: 8/10


Dzięki tej tali kart mamy szanse dowiedzieć się jaka czeka nasz przyszłość. Możemy zadawać różne pytania, a karty po wykonaniu odpowiednich czynności nam odpowiedzą.

Jest to moja pierwsza talia kart z jaką mam doczynienia. Od zawsze ciekawiło mnie czy karty naprawdę są zdolne odpowiadać na nasze pytania. Wypróbowałam i na niektóre pytania odpowiedziały trafnie, na inne nie za bardzo podręczniku wielkości karty, możemy przeczytać rozszerzony opis danej karty, a także jak krok po kroku z nich wróżyć.

To co od razu przeciągło moją uwagę, to cena jaką trzeba dać, aby kupić t ą talie kart. Moim zdaniem jest ona zbyt duża, no ale ja nie wyznaczam reguł gry.

Bardzo źle tasuje się karty. Kilka razy mi wypadały z rąk. Moim zdaniem są za duże, bo nie mieszczą się w dłoni, ale za to są pięknie wykonane pod względem graficznym. Rogi pozłacane złotem, gdy ułożymy je w kupkę to efekt jest niesamowity. Opakowanie też niczego sobie, małe, zgrabne i ładne. 

Podsumowując, graficznie wykonanie mi się bardzo podobało. Do plusów zaliczam także to, że karty odpowiadają trafnie.
Przeszkodą dla konsumenta może być jedynie cena. 

12 komentarzy:

  1. hmm. jakos za specjalnie nie wierze w takie karty;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż odstraszam mnie cena i ... po prostu to, że w takie rzeczy nie wierzę.
    Pozdrawiam Ath

    OdpowiedzUsuń
  3. Też będę recenzowała te karty w tym miesiącu :>
    Fakt, troche trzeba się natrudzić, żeby je utrzymać, ale oprócz tego to spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczną opinię - każde karty z Astro są mega, bardzo starannie wykonane, ale zdecydowanie za duze na drobne kobiece dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie moje klimaty.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. moja kolezanka wierzy w takie rzeczy wiec chyba jej polece

    OdpowiedzUsuń
  7. Karty faktycznie prezentują się super, problem w tym, że to kompletnie nie moja bajka. Jakoś nie odnajduję się w tych klimatach.

    PS Pytałaś o stronę z szablonami. Mnie podoba się ta: http://btemplates.com/
    Są tam różne szablony, może znajdziesz coś dla siebie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przerażająca jest tylko cena a tak wydaje sie ok

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś mnie to nie przekonuje do jej przeczytania, raczej nie mój gust czytelniczy :>, recenzja jest dobra.

    OdpowiedzUsuń

Witaj w Kruczym Gnieździe!

The moon is my sun,
the night is my day.
Blood is my life,
and you are my prey.