środa, 30 stycznia 2013

Podsumowanie stycznia 2013


Jak sama nazwa wskazuje jest to podsumowanie Stycznia. Zacznijmy od informacji ogólnych. Jak większość z Was zauważyła lub nie, zerwałam współprace z Ozilową. Nie jest to broń Boże jej wina. Po prostu na razie mam dość recenzji i ona po prostu nie miałaby terminów na umieszczanie recenzji. Mam nadzieje, że mi wybaczy. Chciałam ją z tego miejsca przeprosić. 
Ponadto nawiązałam współprace z Wydawnictwem Studio Astropsychologii. Jak na razie współpraca jest owocna. 


W tym miesiącu znowu przeczytałam 7 książek. Pobiłam rekord zeszłego miesiąca. Wiem, że to mało, sama nie wiem dlaczego, ale postanawiam się poprawić.

Dodałam jedynie siedem postów
Było u mnie 5934 osób 
Przybyło 29 obserwatorów
Przeczytałam 2825 stron, co daje dziennie ok 91 stron. 

Zmieniłam także wygląd bloga na bardziej mroczny, mam nadzieje, że wam się podoba.
Chciałam jeszcze Was się spytać, czy nie wypadałoby zmienić sposób pisania recenzji?
Za niedługo pojawi się recenzja w nowej formie. 
Odp w komentarzach.

Teraz coś o książkach:

Najbardziej podobały mi się...  Stephen King 'Cmętarz zwieżąt'

Najbardziej zawiodłam się na... 'Wiem co myślisz' 

Najdłuższą książką była...  seria Millenium

Najkrótszą książką była... 'Strażnicy istnienia' 

Najbardziej oczekiwaną przeze mnie była...  'Osioł w okularach' 

Najbardziej odprężyłam się przy...' Cmęntarz zwierząt' 

Pozdrawiam !
Pati13xd 


4 komentarze:

  1. Ja lubię Twoje recenzje:) Są krótkie, przejrzyste i konkretne.
    Gratuluję współpracy :) Udanych lutowych wyników życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy sposób podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takich zacnych wyników, oby tak dalej! ^.^ A tak wgl, to straasznie podoba mi się Twój szablon i na dziewczynka u góry! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wysokich statystyk.
    Jednakże mam pewne "ale" a'propos szablonu: według mnie lewa kolumna (ta z notkami) jest zbyt wąska. Nie lubię, kiedy w jednej linijce mieści się tylko osiem wyrazów, a ja non stop muszę przewijać na dół. To trochę utrudnia czytanie.

    OdpowiedzUsuń

Witaj w Kruczym Gnieździe!

The moon is my sun,
the night is my day.
Blood is my life,
and you are my prey.