środa, 22 maja 2013

Najpierw książka, potem film- nowe wyzwanie czytelnicze.

Witajcie!

Napisałam, że w połowie maja pojawią sie informacje na temat nowego wyzwania czytelniczego
 organizowanego przeze mnie. Dzisiaj nadszedł ten czas, aby spełnić swoją obietnice.  Wiecej informacji, czyli zasady znajdziecie w zakładce przeznaczoną na ten konkurs. Również tam możecie zgłaszać swoją cheć udziału w wyzwaniu.  Mam nadzieje, że bedziecie licznie się zgłaszać. 
Klikajcie na link: http://booksloovers13xd.blogspot.com/p/najpierw-ksiazka-potem-film.html
i zgłaszajcie sie!
Pozdrawiam! 

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe wyzwanie, jeszcze się zastanowię, ale chyba wezmę udział. : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe wyzwanie, muszę się nad nim zastanowić :-)

    Pozdrawiam i zapraszam:

    im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne wyzwanie,ale ja chyba wiekszosc przeczytalam ksiazek ktore byly zekranizowane;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie które organizuję razem z firmą Oasap.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze chyba nie dojrzałam do wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe wyzwanie :)jednak jeszcze nie jestem gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wyzwanie:) Staram się zawsze czytać książkę, a dopiero później oglądać film, ale nie zawsze wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł na wyzwanie, jednak ja jak na razie się wstrzymam:))

    OdpowiedzUsuń

Witaj w Kruczym Gnieździe!

The moon is my sun,
the night is my day.
Blood is my life,
and you are my prey.