czwartek, 30 maja 2013

Google+


Poszłam za przykładem wielu blogerów i założyłam konto na Google+. Trzeba było podjąć jakieś działania, bo każdy wie, że w lipcu stracimy swoich obserwatorów, a tym samym blogi, na które tak chętnie wchodzimy. Dlatego od dzisiaj możecie obserwować mnie za pomocą Google+. Umieściłam już widoczny nowy widget i zapraszam do dodawania do kręgów. Chciałam też założyć konto na blogloving, ale jakoś mi się nie udaję, dlatego postawiłam na Google+. 
Istnieje pod nazwą: Alice booksloovers i też pod tą nazwą będę komentować wasze blogi. 

Przypominam także o wyzwaniu: Najpierw książka, potem film organizowanym przeze mnie. Startujemy już 1 czerwca. Mało osób się zgłosiło, dlatego przypominam Wam o tej akcji. Wszelkie zasady znajdziecie tu: http://booksloovers13xd.blogspot.com/p/najpierw-ksiazka-potem-film.html

16 komentarzy:

  1. No nie wiem. Wątpię by usunęli jeden z ważniejszych i najczęściej używanych gadżetów na bloga. Jednak jeśli naprawdę to zrobią, wtedy będę zmuszona założyć konto na Google+.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? To też jakoś w to nie wierze, ale wole się ubezpieczyć.

      Usuń
  2. Muszę to konto tam też założyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają usunąć tylko czytnik google. Usunięcie obserwatorów to strzał w stopę. Poza tym oprócz plotek, to usunięcie obserwatorów nie było oficjalnie potwierdzone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja założyłam konto na Bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też próbowałam tam założyć konto, ale jakoś sie nie udało. Pozatym bardziej przypasowało mi Google+

      Usuń
  5. Mam bloga na Bloggerze parę miesięcy, ale nadal nie ogarniam spraw technicznych .;D Innymi słowy, skąd wiecie o tych zmianach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko plotki, ale wiesz, przesądny zawsze ubezpieczony :)

      Usuń
  6. Też dziś założyłam. ;x Obserwuję Cię już w google +. : D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chce mi się wierzyć w usunięcie "obserwatorów". W każdym razie nie zamierzam zakładać pod takim przymusem konta na Google+, bo najzwyczajniej w świecie mi sie ono nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadal mam nadzieję, że funkcja obserwatorów nie zostanie usunięta, bo z Google+ strasznie dużo roboty i nerwów przy zakładaniu konta, poza tym zupełnie mi się ta usługa nie podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja też troche sie jeszcze gubie, ale nie jest źle.

      Usuń
  9. ja mam kontpo ti i tu;)
    glupota jest usuwanie google readers,myśla ze to wyjdzie na dobre ale sie niestety myla;/

    OdpowiedzUsuń

Witaj w Kruczym Gnieździe!

The moon is my sun,
the night is my day.
Blood is my life,
and you are my prey.