sobota, 17 sierpnia 2013

Stosik sierpniowo-wrześniowy

Witajcie! W końcu postanowiłam napisać nieco luźniejszy post. Cały czas tylko te recenzje i widzę, że zaczyna Was to nudzić. Dlatego dzisiaj postanowiłam zrobić taką małą odskocznie i zaprezentować moje najnowsze zdobycze książkowe, które będę czytać na przełomie sierpnia i września. Chciałabym skorzystać z okazji i trochę Was podpytać czy podoba Wam się zmiana nieco wyglądu bloga. Zmieniłam nagłówek na bardziej mroczny, tło z zielonego na czarny. Gdy wchodzicie na mojego bloga możecie usłyszeć melodie, która podbiła moje serce. Szkoda, że nie znam słów aby wyrazić jakie emocje towarzyszą mi podczas jej słuchania. Dobra już dość, teraz czas na najważniejsze.

Od góry:

1. Dorota Frączek 'Życie w Oborze'- od Wydawnictwa Novae Res, przeczytana, [recenzja]
2. Anna Piecyk 'Matnia'- od Wydawnictwa Oficynka
3. Paweł Jaszczuk 'Ochronka Anioła Stróża'- od Wydawnictwa Oficynka
4. Christopher Golden 'Zaułek potworów'- od Wydawnictwa G+J
5. Nina Reichter 'Ostatnia spowiedź'- niespodzianka! obecnie czytam.
5. Agnieszka Stelmaszyk 'Zaginiony klucz do Asgardu'- od Wydawnictwa Zielona Sowa
6. Marlena Ledzianowska 'Samobójstwo'- od Wydawnictwa Novae Res
7. Katarzyna Michalak 'Gra o Ferrin'- zakup własny w Biedronce
8. Gregory Maguire 'Wicked. Życie i czasy Złej Czarownicy z Zachodu'- zakup własny również w Biedronce

To by było na tyle. Chętnie poczytam Wasze opinie na temat tych ośmiu książek ;) Udanych wakacji, korzystajmy póki możemy! :)
Pozdrawiam.
Wasza Alice

72 komentarze:

  1. Swietny nagłowek, ale ten "wakacyjny" też nie był zły ;D Jeśli chodzi o stosik, znam tylko pierwszą książkę, ale to przez Twoją wcześniejszą recenzje :) Miłego czytania!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wakacje chciałam, zeby tu zrobiło się nieco bardziej pozytywnie. teraz gdy zbliżamy się do końca chciałam zmienić wygląd i wyrazić swoją osobowość. Dziękuję ;)

      Usuń
  2. Piękny stosik, ale nie znam żadnej z tych książek. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że moje recki zapoznają cię z ich treścią i się na którąś skusisz :)

      Usuń
    2. Nawet bez czytania Twoich recenzji mam na kilka z nich ochotę:) Ale chętnie poznam Twoje zdanie na ich temat i jak znam siebie, to pewnie prawie wszystkie będę chciała przeczytać. Mam straszny apetyt książkowy:)

      Usuń
  3. Jak ładnie tu teraz u Ciebie. :) Świetny stos, życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne książki. ;) No i tło mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią przeczytam pozycję 1 i 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Życie w Oborze' to taka obyczajówka, dla chwili relaksu. A szóstej pozycji ze stosiku sama jestem ciekawa :)

      Usuń
  6. Bardzo chciałabym przeczytać "Ostatnią spowiedź", jestem ciekawa jak Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ze zdobyciem tej książki wiąże się dość ciekawa historia, która opowiem przy jej recenzji. Akurat czytam 'Ostatnią spowiedź' i jestem przy końcu, więc niedługo recka :)

      Usuń
  7. Ciekawe książki na zielonej trawce ;) Przyjemnego czytania.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem nagłówek jest świetny ;3 Ze stosiku nie czytałam żadnej książki...

    OdpowiedzUsuń
  9. "Ostatnia spowiedź" i "Gra o Ferrin" - na nie mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę obawiam się 'Gry o Ferrin', ponieważ będzie to moje pierwsze spotkanie z Katarzyną Michalak. Do tego jeszcze nie czytałam żadnej recki tej książki. Mam nadzieje, że moje obawy się nie sprawdzą.

      Usuń
  10. Nie kojarzę zbytnio książek z Twojego stosiku, dlatego z chęcią czekam na recenzje :) Nagłówek bardzo mi się spodobał. Jest świetny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci, że bardzo ciekawe tytuły dziś przedstawiłaś ;-) Moze się skusze na którąś z nich ;-)
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się pozmieniało :-) Czytała Grę o Ferrin - mi za bardzo się nie spodobała, czekam na Twoją opinię. Zazdroszczę "Ostatniej Spowiedzi" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze ten wygląd bloga zostanie na dłużej, będę zmieniać najwyżej nagłówek ;)

      Usuń
  13. Ja nie znam żadnej książki z tego stosika :) ale te potwory się ciekawie zapowiadają czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że 'Zaułek potworów' jest najbardziej wyczekiwaną przeze mnie ksiązką i już nie mogę się doczekać aż ją przeczytam! :)

      Usuń
  14. Nie kojarzę tych książek, ale życzę Ci miłego cyztania ! :*Pozdrawiam, Livresland :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam tych książek jeszcze :) Czekam na recenzję :)) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: trzymetrynadniebem1993.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym przeczytać te książki... książek zawsze za mało, ach, no i czasu oczywiście. ;C Widzę, że zmiany na blogu, świetny wygląd i ta muzyka z "Lacrimosa" po prostu... boskie.
    Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje książek zawsze za mało i nigdy za wiele, a czasu coraz mniej. Dziękuje! Ciesze się, ze zmiany się przyjęły, a muzyka w tle podbiła moje serce.

      Usuń
  17. Piękny stos! Gratuluję.
    Szczególnie ciekawa jestem "Matni"

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam jeszcze nic z tego stosu, więc czekam na recenzje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest ta melodia, nadaje klimatu ;)

    A co do stosiku, to i u mnie w najbliższym czasie w planach jest Matnia. Reszta książek też super, zazdroszczę :) Mam nadzieję że uda mi się takie perełki jeszcze wychwycić do końca sierpnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem opini co do 'Matni'. Daj znać jak napiszesz recke :)

      Usuń
  20. Zastanawiałam się czy dobrze trafiłam.
    Utwór jest znakomity. Nagłówek mroczny.
    Tylko troszkę gorzej się czyta.
    Stosik ciekawie się prezentuje, ale ni znam nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze trafiłaś :) Postaram się coś poprawić, żeby lepiej się czytało :) Dziękuje za uwagi.

      Usuń
  21. Dobrze wygląda! Mnie kusi ta zła czarownica, która trochę schowała się w trawie na tym zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety schowała się, brat nie chciał wykosić trawnika :)

      Usuń
  22. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale chętnie bym podkradła co najmniej połowę Twoich zbiorów :D Czekam na recenzje.

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny stosik.
    "Zaułek potworów" mam za sobą i źle wspominam, a "Ostatnią spowiedź" mam już u siebie i nie mogę się doczekać, aż w końcu będę mogła ją przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Zaułek potworów' źle wspominasz? Już chwyciły mnie obawy. 'Ostatnią spowiedź' jak najprędzej czytaj, bo takie książki nie mogą czekać. Gdy tylko zdobyłam książkę od razu wzięłam się do czytania. :)

      Usuń
  24. Najbardziej interesuje mnie "Wicked". Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oooo widzę ostatnią spowiedź <3.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że w biedronce są książki :D Pójdzie się po chleb, bułki itp, a przy okazji zakupi się książkę :)
    Fajny stosik.

    OdpowiedzUsuń
  27. szablon i nagłówek są po prostu genialne, lepszych nie mogło być, naprawdę!
    polecam cieplutko "Ostatnią spowiedź":)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem ciekawa Twojej opinii o "Matni". Piękne zdjęcie, takie klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą skończyłam 'Ostatnią spowiedź', a w następnej kolejności jest właśnie 'Matnia' :)

      Usuń
  29. Niedawno skończyłam "Ostatnią spowiedź" - jak dla mnie książka była beznadziejna, ale może Tobie się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj właśnie skończyłam 'Ostatnią spowiedź' i jestem oczarowana tą historią, choć nie powiem, niekiedy irytowało mnie zachowanie Ally.

      Usuń
  30. Nie czytałam żadnej z tych książek, zatem chętnie zapoznam się z Twoimi opiniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba jestem troszkę nie na czasie, bo niestety nie znam żadnej z pozycji :) Czekam na recenzje, bo z prawdziwą przyjemnością się o nich dowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam tylko "Ostatnią spowiedź" i bardzo mi się ta książka podobała. Ciekawa jestem jakie na tobie zrobi wrażenie. Miłego czytania:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. mi ostatnio bardzo brakuje czasu na czytanie, nad czym bardzo ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  34. ksiazki wydaja sie ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale imponujący stosik. Niestety nie znam żadnej z tych książek :( Życzę miłej lektury i udanej końcówki wakacji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wwakacje to jakos ciężko mi się zabrać do czytania, zawsze mam cos ważniejszego do zrobienia:))
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  37. Większość książek nie kojarzę, nowości? Wyglądają bardzo zachęcająco, wiec życzę miłej lektury. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dwie ostatnio książki zostały kupione przeze mnie, reszta od Wydawnictw no i jedna niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  39. Strasznie zazdroszczę ci "Ostatniej spowiedzi"!
    Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Na kilka pozycji miałabym chrapkę :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czytałam "Zaułek potworów", ale nie spodobało mi się.


    Nominowałam Cię do Liebster blog. Szczegóły znajdziesz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już druga osoba mówi mi, że 'Zaułek potworów' jej się nie spodobał. Zaczynam się obawiać.

      Usuń
  42. Świetny stosik, niestety nic z tego nie czytałam, ale mam "Ostatnią spowiedź" w swojej domowej biblioteczce. : D

    OdpowiedzUsuń
  43. Z Twojego stosu czytałam tylko "Ostatnią spowiedź" i średnio mi się podobała.
    Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Znalazłam Twojego bloga przez przypadek, czytając komentarze u Kiti.
    Przeglądam, przeglądam i coś mi zaczyna grać. Słyszę melodię, ale nie potrafię zlokalizować jej źródła. Pozytywne zaskoczenie. Bardzo mi się podoba klimat, jaki tutaj stworzyłaś.
    Z wymienionego stosu czytała wyłącznie ,,Matnię"- okropieństwo. Bardzo zawiodłam się na treści i naiwnym przedstawieniu tematu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się starałam zeby mój blog był klimatyczny i odsłaniał to jaka jestem :) 'Matnie' za niedługo będę recenzowac.

      Usuń
  45. Książkę nr 2 też mam na swojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  46. Z książek ze stosika znam tylko Grę o Ferrin (którą też mam z biedronki :P). Nie jest ona może szczególna, ale mimo to przyjemnie się ją czyta :)

    Co do szablonu, to wydaje mi się, że dobrze by było zmienić czcionkę, bo na czarnym tle widać polskie znaki...
    A melodia świetna i klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń

Witaj w Kruczym Gnieździe!

The moon is my sun,
the night is my day.
Blood is my life,
and you are my prey.